Dolar 46,0408
Euro 53,0791
Altın 6.409,16
BİST 13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 27°C
Yağmurlu
Bursa
27°C
Yağmurlu
Cts 28°C
Paz 29°C
Pts 28°C
Sal 27°C
Reklam
Reklam

Afyonkarahisar’da gassalın görevimizin başındayız paylaşımı

Afyonkarahisar Şuhut Devlet Hastanesi morgunda dışardan görevlendirme ile gassal olarak görev yapan Recep Sayar’ın paylaşımı dikkat çekti …

8 Mart 2022 01:15

Afyonkarahisar Şuhut Devlet Hastanesi morgunda dışardan görevlendirme ile gassal olarak görev yapan Recep Sayar’ın paylaşımı dikkat çekti.

Geçtiğimiz hafta “Yorgun hissediyor” emojisi ile sedyede üstü örtülen bir cenazesinin üstüne ellerini koyarak fotoğraf çektirdi.

“GÖREVİMİZİN BAŞINDA OLDUĞUMUZ DOĞRUDUR”

Fotoğrafı kendi sosyal medya hesabı üzerinden paylaşan Sayar,An itibari ile Şuhut Devlet Hastanesi’nde gassal görevinde, görevimizin başında olduğumuz doğrudur. Allah ölenlerimize rahmet eylesin, dualarda buluşmak dileğiyle” ifadeleriyle paylaştı.

İDARİ İNCELEME BAŞLATILDI

Sayar’ın fotoğrafı sosyal medya kullanıcıları tarafından tepkiyle karşılandı. Olayın ardından bilgisine başvurulan Şuhut Devlet Hastanesi Başhekim Vekili Dr. Deniz Karakaş ise gassalın hastane bünyesinde çalışmadığını İlçe Müftülüğü’nden görevlendirildiğini kaydederek, olayla ilgili idari inceleme başlatıldığını dile getirdi.

ETİKETLER:
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.