Dolar 46,4979
Euro 52,8475
Altın 6.097,83
BİST 14.458,33
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 29°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
29°C
Parçalı Bulutlu
Çar 30°C
Per 31°C
Cum 32°C
Cts 31°C
Reklam
Reklam

Denizli’de aşılı ceviz fidanı dağıtıldı

Denizli’nin Çameli ilçesinde, Çameli ilçesi Orman İşletme Müdürlüğü tarafından 21-26 Mart Dünya Ormancılık Günü ve Orman Haftası nedeniyle …

21 Mart 2022 00:48

Denizli’nin Çameli ilçesinde, Çameli ilçesi Orman İşletme Müdürlüğü tarafından 21-26 Mart Dünya Ormancılık Günü ve Orman Haftası nedeniyle vatandaşlara 9 bin adet ücretsiz aşılı ceviz fidanı dağıtımı yapıldı.

Ceviz fidanı dağıtım programına Çameli Kaymakamı Kerem Yenigün, Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, Çameli Orman İşletme Müdürü Erol Güner ve vatandaşlar katılım sağladı.

HALKIN GEÇİM KAYNAĞI TARIM VE ORMANCILIK

İlçede halkın geçim kaynağının tarım ve hayvancılık olduğuna dikkat çeken Başkan Arslan, “Tarım ve meyve konusunda belediye olarak çiftçilerimize gereken desteği sağlamaktayız. Belediyemiz tarafından tarımsal kalkınmaya büyük önem verirken ceviz yetiştiriciliğini ayrıca destekliyoruz.


CEVİZ GELİRİMİZİ 200 MİLYON LİRAYA ÇIKARTACAĞIZ

Önümüzdeki 5 yıl içerisinde ceviz rekoltemizi 10 bin tona, gelirini ise 200 milyon TL’ye çıkarmak istiyoruz” dedi.

ETİKETLER: , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.